FAQ
Co to jest sklepING.com.pl?
SklepING – to internetowy sklep z produktami reklamowymi ING. Działa jak typowy sklep internetowy.
Zakupy w sklepie podzielone są na 3 kategorie:
- zakupy prywatne, do nich uprawniony jest każdy pracownik posługujący się domeną ING. Wystarczy jedynie, że założy konto w sklepiku.
- zakupy służbowe, zakupy na konto i własność Banku. Do nich uprawnione są osoby, które za zgodą przełożonego wypełniły formularz nowego użytkownika dla zakupów służbowych. Wówczas profil zostanie dla nich założony, a hasło przesłane na skrzynkę e-mail.
- partnerzy i spółki, zakupy dedykowane dla przedstawicieli ING Banku Śląskiego, firm współpracujących oraz spółek zależnych. Procedura zamawiania jest taka sama, jak w przypadku zakupów prywatnych.
Kto może dokonywać zakupów w sklepie www.skleping.com.pl?
W sklepie mogą kupować wszyscy pracownicy Grupy ING oraz podmioty współpracujące. Warunkiem jest użytkowanie e-mail w odpowiednich domenach.@ingbank.pl
- @ingbank.com
- @ingdirect.nl
- @ingrealestate.com
- @ingservicespolska.pl
- @ingsecurities.pl
- @ingim.pl
- @ingim.com.pl
- @inglease.pl
- @ingcarlease.pl
- @partner.ingbank.pl
- @przedstawiciel.ingbank.pl
- @ingcomfin.pl
- @ingdlabiznesu.pl
- @ingksiegowosc.pl
- @agent.ingbank.pl
- @noweuslugi.pl
Jakie są ceny upominków w sklepie?
Ceny przedstawione w sklepie są cenami brutto i nie zawierają kosztów dostawy.
Jak otrzymam zakupione produkty?
Zakupy służbowe wysyłane są firmą kurierską DHL, koszty przesyłki są rozliczane według umowy zawartej z bankiem i rozliczane dla centrum kosztów zamówienia.
Zakupy prywatne wysyłane są firmą kurierską GLS, koszt przesyłki 17 złotych brutto zostanie doliczony do zamówienia.
Ile czasu trwa dostawa zamówienia?
Czas realizacji podany jest przy każdym produkcie, zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia.
Jak można zapłacić za zamówienie?
Zakupy prywatne – rodzaj płatności jest wybierany każdorazowo przez osobą zamawiającą, która może skorzystać z następujących opcji: przelew internetowy poprzez aplikację Moje ING, karta kredytowa lub zwykły przelew. Zakupy wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.
Zakupy służbowe – płatność (termin płatności 21 dni) następuje na podstawie faktury VAT przesłanej przez sklepING bezpośrednio do Departamentu Księgowości Własnej ING Banku Śląskiego.
Czy mogę zmienić centrum kosztów w zamówieniu?
W trakcie składania zamówienia w ostatnim 5 kroku możesz zmienić numer centrum kosztów. System domyślnie będzie proponował CK przypisane do Twojej jednostki.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Faktura VAT jest wystawiana dla osób / podmiotów, które w trakcie rejestracji podadzą numer NIP i pełną nazwę firmy.
Czy mogę przeadresować przesyłkę na inny adres ?
Podczas nadania przesyłki, otrzymujesz potwierdzenie na adres e-mail o paczce. W treści wiadomości jest szczegółowa instrukcja, w jaki sposób możesz zmienić adres doręczenia.
Czy mogę złożyć zamówienie na inne upominki niż w sklepie?
Oczywiście. Napisz do nas na adres: sklepING@gadzety24.pl jakich upominków potrzebujesz oraz na jaki cel. Przygotujemy dla Ciebie propozycję.
Na stronie sklepu dostępna jest też opcja „zaproponuj produkt”. Możesz z niej skorzystać, wysyłając nam propozycję produktu, który chciałabyś \ chciałbyś, aby był umieszczony w naszym sklepie na stałe. Wszystkie nowe produkty, które chcesz aby były wprowadzone do sklepu, wraz z ich wizualizacją, muszą zostać zaakceptowane przez Departament Komunikacji Marketingowej lub Departament Marketingu Korporacyjnego.
Z jakiego konta są opłacane upominki?
Wszystkie upominki, zawierające logo na produkcie obciążają konto reklamy, natomiast upominki zawierające logo wyłącznie na opakowaniu, konto reprezentacji.
Czy mogę zaproponować jakiś produkt?
Produkt, który chcesz aby był w ofercie sklepu na stałe, możesz nam wysłać za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie. Formularz znajduje się przy lewej krawędzi ekranu. Wprowadź tam opis produktu, linki , uwagi. Po kliknięciu w opcję „wyślij”, od razu otrzymamy Twoją propozycję.
Jak mogę śledzić przesyłkę?
Po nadaniu przez nas paczki, otrzymasz wiadomość e-mail od firmy kurierskiej DHL lub GLS, z informacjami o przesyłce. W wiadomości znajdują się wszystkie informacje na temat twojej paczki, takie jak numer przewozowy, data doręczenia, link do śledzenia przesyłki oraz możliwość zmiany adresu dostawy.
Numer przewozowy możesz znaleźć także po zalogowaniu na swoje konto w zakładce „Moje zamówienia” i kliknięciu w odpowiednie zamówienie
Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie, ale tylko przed jego wysyłką. Po prostu napisz do nas e-mail na adres skleping@gadzety24.pl bądź zadzwoń do nas, na pewno pomożemy.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Możesz odebrać towar osobiście w naszej siedzibie, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt telefoniczny.
Gdzie mogę zmienić swoje dane?
Swoje dane możesz zmienić w zakładce „Moje konto” i „Dane konta”. Tutaj możesz zmienić swoje dane osobowe oraz nadać nowe hasło.
Adres natomiast można zmienić w zakładce „Książka adresowa”. Tutaj możesz wpisać nowy adres dostawy albo zmienić aktualny.
Gdzie mogę zmienić swoje hasło?
Swoje hasło możesz zmienić w dowolnym momencie. Zmienić hasło możesz w zakładce „Moje konto” i „Dane konta” . Zmianę hasła możesz także dokonać na stronie logowania funkcją „Przypomnij hasło”.
Czy mogę modyfikować moje zamówienie?
Tak, możesz modyfikować swoje zamówienie (przed wysyłką w przeciągu 48h). Aby to zrobić, napisz e-mail na adres skleping@gadzety24.pl z numerem zamówienia oraz produktami które chcesz edytować. Po wprowadzeniu przez nas zmian, otrzymasz nowe zamówienie na swój adres e-mail.
Jakie wiadomości mogę otrzymać od serwisu sklepING?
Każdy ruch, jaki użytkownik dokona w sklepie, będzie potwierdzany na jego służbowy adres e-mail.
Rodzaje potwierdzeń:
- rejestracja
- utworzenie konta do zakupów prywatnych
- dokonanie zakupu ( W przypadku zakupów służbowych, potwierdzenie dokonania zakupu otrzyma także przełożony danego użytkownika. )
- status dostawy przesyłki.